Психологічна служба
Мета психологічної служби в школі - психологічне забезпечення навчально-виховного процесу і проведення цього процесу на основі сучасних психолого-педагогічних теорій виховання й розвитку особистості учнів.
Шкільний психолог бере участь у вирішенні питань, що стосуються навчання та виховання дитини з моменту приходу її в середню загальноосвітню школу до моменту її закінчення. Протягом цього часу ведеться систематичне спостереження за психологічним розвитком дитини. У його ході проводять регулярні психодіагностичні обстеження, оцінюють характер і темпи психічного розвитку, дають рекомендації щодо її навчання та виховання, контролюють її реалізацію.
У роботі психолога виділено кілька напрямків:
1) психодіагностика;
2) психологічне консультування;
3) психологічна просвіта;
4) психопрофілактика;
5) корекційно-розвивальний тренінг.
Психолого-педагогівний тренінг професійного та особистісного зростання
"Розвиток креативних здібностей педагога"
Мета: визначити риси творчої особистості та умов, що заважають виявленню творчості, покращити креативні та комунікативні здібності, розвивати творчу уяву.
Заняття для учнів початкової школи
"Справжній друг"
Мета: навчити дітей розуміти, що таке справжній друг, здружити колектив.
Людина починається з добра
В умовах сьогодення перед навчальним закладом постає особливе завдання - відродження морально-етичних норм і традицій родини, створення у дітей орієнтації на моральні цінності, формування здатності сприймати добро, справедливість та красу довкілля. Саме тому, практичний психолог провела урок присвячений даній темі "Людина починається з добра". який спрямований на те, щоб розширити уявлення дітей про доброту як чесноту людини.